Kızlar selam 🌸 26 haftalığım. Genelde yemek yedikten sonra bebeğim baya güçlü tekmeler atar ama son 2 gündür hareketlerini hissediyorum yine, sadece eskisi kadar sert değil ve sanki daha az aktif. Böyle daha sakin günler yaşayan var mı, normal mi acaba?