Kızlar ben 34+3 günlük hamileyim kontrol için hem özele hem devlete gidiyorum özeldeki dr 2 hafta önde gidiyo dedi devlet haftasıyla uyumlu dedi özel nisan ortalarında doğumu başlatırım burda doğum yaparsan dedi devlette normal zamanını beklicem hangisini dinlicem çok kararsızım özel dr devlette son zamana kadar beklersen bebek iri olduğu için normal doğuramayabilirsin dedi