Deletedmom_657 kordon dolanması yüzünden 8-9cm açıklıkla sezaryene gittim, bebeğimi riske atmak istemedim, bitanesi boynundaydı, diğerinide kolundan doğru gövdesine dolamıştı muzur 🥲 doktorum da olabilecek komplikasyonlardan bahsetti, dedim alın madem başka çare yok 😄 bende saatlerce çektiğim sancıyla kaldım tabi 🤓