Çok geçmiş olsun çok zor bir hastalık yenidoğanda. Benim akrabamın bebeği de 1 hafta yoğun bakımda yattı rsvden. Bu sene rsvnin aşısı çıktı. Gebeliğin 32. Haftasında falan yapılıyor ve bebek doğduğunda rsvye karşı bağışıklık geliştirmiş olarak doğuyor. Özellikle kış bebeklerine ve kalabalık ortamlarda olacak bebeklere öneriyorlar