ayca_alt İlk kızımds içmiyordum ama şuan günde 5-6 defa içiyorum ve bırakamıyorum sanki aşeriyorum ya 6 haftalık bebişim değişik tuhaf birşey ayrılamıyorum ondan sizde kullanan var mı kullanan varsa bebeğe çok zararı geçmeden nasıl besleniyorsunuz
kubra5441 ayca_alt 37. haftamdayım ilk 4 ay bulantı kusmadan dolayı tiksindim içemedim şu 1-2 haftadır resmen aşeriyordum günde 1-2 tane içiyorum 🥲 vicdan azabı çekiyorum çok
ayca_alt kubra5441 Ya bende öyle napıcaz nasıl olacak sen yolu bitirdin sayılır ben daha cok başında nasıl yapacam bilmiyorum
kubra5441 ayca_alt valla bilemiyorum ama bırakabilsen keşke.Doktorunla da görüş bakalım ne der bazı doktorlar günde 5 taneye falan izin veriyormuş. Stres daha çok etkiliyor bebeği diyolar. İçemedikçe stres yapıyo insan.En iyisi uzman görüşü alman
kara45670543 kubra5441 bende sigara bağımlısıydım ama şu anda sigaradan tiksiniyorum gördüğüm yerden kaçıyorum bu senin elinde olan bir şey ve şimdi mide bulantıların olucak inşallah tiksinir ve Bidaha içmesin
ayca_alt kara45670543 inşallah ama hala olmadı 9 haftalık oldum günde 5 taneye kadar izin verdi doktorum ama içmek istemiyorum
kara45670543 ayca_alt içme canım bu süreçte Allah kucağına almayı nasip etsin inşallah ondan sonra iç bu hangi doktor resmen düşman başka biri olsa deyil 5 tane 1 tane bile içmenenkarşı çıkardı sen dinleme bur süreçler riskli süreçler içme boş ver bebeğinde ve senden önmeli deyil hiç bir şey
lokismommy 7 yıldır su içer gibi sigara içiyordum hamile olduğumu öğrenir öğrenmez şak diye bıraktım ortamda bile bulunmuyorum çok çok ciddi sağlık problemlerine yol açıyor bırakamıyorum diyorsan acil destek almalısın bence doğumdan sonra da sıkıntı her türlü