duygunurs 34te doğum yaptım doğum zamanına kadar hiç dönmedi makat gelişti kızım sezaryen oldum. Bebeğimin kordonu çok kısaymış hatta doktorum o ortadaki örtünün üstünden bile bebeğimi gösterememişti o kadar yukarıya çıkaramamıştı bebeği. Doğum sonrası konuştuğumuzda da kordonu kısa olduğu için 40. Haftaya kadar içerde dursaydı bile dönemezdi işte bu yüzden hareketle falan bebekleri döndürmeye çalışmayı önermiyoruz zaten dönecek olan yeri alanı olan bebek dönüyor kendisi doğuma kadar illaki demişti. Yani bekleyin bebeğinizin içeride imkanı varsa kendisi zaten döner doğuma kadar hiç belli olmaz. Ama dönmezse sezaryen olur