Arkadaşlar merhaba biraz uzun anlatacağım kusuruma bakmayın şimdiden. Son adet tarihim 20 şubat 20 martta regli olmam lazımdı yumurtlama tarihim 4-6 mart reglime 1 hafta kala yoğun yaşadığım belirtilerden sonra gebe olduğumu öğrendim regliye 2 kala silik çizgi 1 gün kala silik çizgi ve eegli günü yine silik çizgi 23.03 ilk beta 332 çıktı 25.03 2. Beta 2357 çıktı değerim hızlı arttı hemen hastaneye gittim doktor karından ultrasonla minicik kese gördü cumaya randevu verdi kese gördüğümüz için kan tahlili istemedi 2 yıldır korunmuyoruz çocuk istedik ama olmadı bir türlü ben sorun mu var acaba diye düşündüğüm zamanlarda oldu gebelik ilk kızımda reglimi 1 haftadan fazla geçmesini beklemiştim ve asla test yapmamıştım ilk idrar testimde koyu pozitifi görünce hemen hastaneye gittk ve kesemiz net bir şekilde gözükmüştü o yüzden hiç beta vermedik bu sefer bu beta aklımı karıştırdı doktor lab farkı yada çoğul olabilir dedi kızımda hiç bu kadar bulantı yaşamadım bu dönem kasımlarımda inanılmaz sancı kramp var bıçak batması gibi geliyor hemen gidiyor uykusuzlukta cabası kızımda yaşadım mı bilmiyorum adet belirtisi sanıp boş vermişte olabilirim aklım çok karıştı. Birde haftalık plarak son adet tarihime göre 5+4 ama yumurtlamama göre 4 hafta ya yeni girmiş olmam lazım hangisini baz almamız lazım doktor geçen hafta 4 haftalık dedi 2357 beta çıktı normal mi bilgisi olanlar yardımcı olabilir öi ?