sonumudum merhaba, öncelikle gönlünüzce olsun 🤲🏻 bende ağustosta ilk aşılama ile hamile kalıp Ekim ayında kürtaj oldum. Geçen ay 2. Aşılamam olumsuz oldu şuan 3. Aşılama yapıldı 6. Gündeyim bekliyorum. Açıkçası ağır iş yapmamak dışında bir şeye dikkat etmiyorum. Artık saldığım bir dönemdeyim yeterince hayal kırıklığı yaşadım. O yüzden sadece bekliyorum diyebilirim