Bebelaak Acaba sağ tarafta kasik agrisi olduğunda erkek,sol tarafta ağrıdığında kız ritüeline inanıyor musunuz yaşayan var mı?
3boysmom Bebelaak benim sol tüpüm yok o yüzden ikizlerim sağdan döllendi mecburen. ikiside erkek. ama bunlar hurafe mi bilemiyorum 😂
neslihanttk Bebelaak bende doğru çıktı😂 sağ tarafım ağrıyordu ve 35. Ci haftadayız hala sağ tarafımı tekmeliyor 😂
sukriyeCengel Sol yumurtalığımda olgunlaşan yumurta ile döllenme, Şiddetli sol kasık ağrısı, bebeğim en başından beri sol tarafta ve Oğlum oluyor. Maalesef bu teorilerin bilimsel olarak kesinliği düşük
sepselin sukriyeCengel selam ben de 14+2 yim 2-3 gündür sol tarafımda kas ağrısı gibi gelip giden ağrı var bu normaldir di mi benimki de erkek bu arada
Bebelaak Ben halen anlayamıyorum kiminle konuşsam sol tarafı ağrıyor ve erkek oluyor veya kız benim sağ kasığm o kadar ağrıyor ki beni korkutuyor
sukriyeCengel sepselin İlk gebeliğinizse bu tür ağrılar çok sık oluyor ya benim ilk oğlumda çok şiddetli kasık ağrılarım oluyordu ikinci bebeğimde kasıktan çok bel ağrım oluyor. Dinlenince geçiyorsa rahim kasları kasılıp büyüdüğü için oluyor
sukriyeCengel sepselin Normal canım bu tür ağrılar biz şu an 20+3 haftalığız lavaboda özellikle çok baskı hissediyorum öyle. Dün ayrıntılı ultrasonum vardı hiçbir sorun yok şükür. Geçmeyen ağrın olursa dikkat et.