7 haftalık hamileyim 57 kilo ile hamile kaldım ama şu an 60 kiloyum. Bedenim çok tuzlu yememe rağmen ödem tutuyor ve şişkinlik oluyor. Düşük riskim var birde istirahat verdi doktor çok harekette edemiyorum bu durum çok rahatsız ediyor beni. Sizde durumlar nasıl? Ya da nasıldı