Esra-4151 dakika tutmadım çünkü hem düzensiz hem kısa sürede geçen tarzdaydı ama 2 saat önce muayeneden çıktım doktorum açıklık kontrolü yaptı şu anlık açıklık yok anca kontrolden sonra da sancılarım olmaya başladı ve regl ağrısı gibi bir ağrı çekiyorum hafif hafif muayeneden önce nstde sancı çıkmıştı şimdi tekrar nst istedi onu bekliyorum