fatgume ben bi sütyen birde atlet aldım ikisini de denerim tarafımı seçerim 😂 eğer İstanbul’daysanız Eminönüne gitme şansınız varsa oraya da bakın büyük beden oluyor orda. Benim büyük beden değil ama ordan almıştım normalde 85 giymeme rağmen aldığım yer büyük almamı söyledi süt dolunca sıkar diye