Aslında hep normal istiyordum ama bugünkü muayenede açıklık çıkmadı yine ve başı hala tam kanala inmemiş. Doktorum beklemek istersen bekleyebilirsin normal için sana kalmış dedi ama ben daha fazla riske atmak istemedim çünkü kaç haftadır hiç açılmam olmuyor nst de sancı çıktı ama çok değil. Hem doktorum normal için bekleyip doğuramayan hastalarım da var vakum kullanmak zorunda kalıyorum oda anne bebek içinde travma oluyor ayrıca hala açıklık yoksa yatırsam bile suni ile kalacaksın kaç gün burda dedi genelde başı yan durabiliyormuş kordon kısalığı olabiliyormuş bu sebeplerden de aşağıya inmeyebilirmiş yani doktorum bu gece de ağrılarını takip et artarsa hemen gel ama normal seyrederse gelmezse sabah 7 buçukta hastanede ol sezaryene alalım dedi tamam dedim. Bi anne olarak heyecanlı ve kaygılıyım en korktuğum mesele süt gelmeme mevzusu birde bugün ultrasona girmedim geçe hafta salı 2800dü tahmini kaç olmuştur bilmiyorum ya çok zayıf doğarsa diyorum bir yandan 😓 Uzun oldu kusura bakmayın