erkekannesi1_ Ben ilk 2 3 ay yan ve düz yatırdım yan yatırdığımda arkasına destek koydum. Sonra yüz üstü yatırmaya başladım ama tabiki yanında duruyordum ilk zamanlar. Kafasını kendisi döndürmeye başladığı zamandan itibaren genellikle yüz üstü yatırdım zaten rahatsız olduğunda kendini çeviriyordu ve kafası gerçekten çok güzel şekillendi hiç dümdüz olmadı.