zelih8a8wa normal doğum mu oldu iki digumdada ağrı olur adet ağrısı gibide olur ama kanaman yada ne bileyim tuhaf birşey görürsen kendinde doktora gitmeni öneririm bende 5 gün önce ikinci doğumumu yaptım ilki normal oldu sadece alttaki dikişler yüzden oturamiyordum bundada acil sezeryan oldum çocuğun kalp atışı sancı geldikçe değişiyordu acil aldılar beni bundada bütün vücudum heosi ağrıyor ama en zoru sezeryan derim iyileşmesi uzun zaman alıyor ve ağrısı bütün vücuda yayılıyor bide odemlerim beklediğim gibi inmedi çok morelim bozuldu başta ama sağlık olsun kendimi toparladigim gibi onuda Allah’ın izniyle hallederim