bbusrass 31+4 düz bugün az önce eşofmanım ıslandı belime bir ağrı girdi geçti ayaklarım da bi uyuşma var suyum gelmiş olabilir mi erken değil mi aşırı derece panik oldum ama başka bi belirtide yok
1cey bbusrass su gelirken bende de başka belirti yoktu. Sızıntı şeklinde gelmişti, durduramıyorsun yani, haftanız erken ama gene de tedbirli olmakta fayda var
levye_ Endişelenmeyin ama içinizin rahat etmesi için bi acile gidin bence, panik yapmayın sakinleşin kontrol için gidin 🙏
dgngr bbusrass sümükte kan var gibi galiba benim de ilk hamileliğim. Emin değilsen ambulansı ara onlar tarif eder
dilarakadir0853 Bence doktoruna gitmelisin.cunku haftan erken ve su olayi baska birsey yani eger suyun geldiyse cocuk susuz kalabilir.belki baska birseydir ama icin rahat eder en azindan.
melegim91 bbusrass Bu belirtilerle senin acile gidip kontrol ettirmen lazım ben olsaydım şimdiye çoktan hastanenin yolunu tutmuştum çünkü dikkate alınması gereken şeyler.Islaklık +uyuşukluk+ ani ağrı… Sende hemen git bi baktır en fazla bişey yok derler eve dönersin ama için rahat olur
twinmoms34 bbusrass Acile gitmelisin canım.Geçen hafta gece yaşadım aynısını eşim zorla götürdü beni.22 haftalıktım rahim kısalığı olmuş acil ameliyata aldılar.Bebeğin suyu mu değil mi diye test yapıyorlar öncelikle. Korkutmamışımdır umarım ama yakın zamanda yaşadım ciddiye al diye söylüyorum 🥺