Kızlar merhaba benim 2. Gebeliğim 4.5 yaşında kızım var bebeğimin cinsiyeti erkek fakat bu gebeliğimde ilkinden farklı olarak rahim kısmında ağırlık ve kesilircesine ağrı hissi var özellikle ayağa ilk kalktığım zamanlarda ilk gebeliğimde asla böyle şeyler yaşamadım bu 2. Gebelik olduğu için mi böyle bilmiyorum ama doktoruma göre her şey yolunda sağlıklı 2 nisanda detayşı ultrason randevum var yine doktoruma dnaışıcam ama tedirgin oluyorum aktif çalışıyorum yorulduğumda çok daha net hissediyorum ağrıyı