Ezgibaburr merhaba 28 haftalık hamileyken bu durum başıma geldi ve doktor kesin istirahat deyip Progestan başlatttı aşırı stresliydim. Her seferinde azalıp artıyordu 36. Haftama kadar istirahat halindeydim. Ağır kaldırmıyordum yemeğimi bile dinlene dinlene yapıyordum. Bebeğim 39+6 da dünyaya geldi. Faydası oldu mu bilmem ama tek diyeceğim yoruma kendini ve ayakta kalma . İlacını düzenli kullan ve sakın stres yapma. Bebişin doğru zamanı biliyordur.