nilbegum kızlar reglime bir gün var akşam beş gibi kahvemsi bi leke vardı şimdide açık pembe peçeteye silince kan geliyor ama kanamam olmadı sadece oeçeteye silince geliyor yerleşme olabilir mi 17 -19 mart yumurtlama gördüm
annebebeka nilbegum bir gün kalmişsa regl olabilir yine de kendine dikkat et, ağır kaldırma ve istirahat et