tugce4545 İlk doz 24 haftalik oldum ikinci dozu 28 hafta da oldum şuan 32 haftalığım ve kolum ağrıyor kapının kenarına vurdum kolumu ve ağrımaya başladı daha öncede oluyordu arada ağrı böyle olan bar mı ?
orhismommmmmm tugce4545 ben aşıdan sonra grip oldum gibiydi ağrı çok kötüydü kımıldamak istemiyordum kolumu kaldıracak halim yoktu ateşim çıktı doktor parol iç demişti ateşin çıkarsa bebeği riske atma
hvvshr tugce4545 aşıyla alakası yok sanırım bir ay geçmiş aşının üzerinden şiddetli çarptığınız için ağrımıştır