29 haftalık hamileyim benimde bugün bi anda belimde regli ağrısı gibi ağrım oldu hala devam ediyor karnım da kasılıyordu arada kramp giriyor gibi oluyordu acile gittim nst bağladılar sancılarım çıktı ama yüksek korkulacak değil 20 30 arasıydı açılmam yok bu zamanlarda normalmiş ama ggitmelisiniz nolur nolmaz