Bu gün muayenem vardı doktor yine keseyi gördü ancak bebek yok dedi. Pazartesiye tekrar randevu verdi. Plansız bir gebelik olduğu için kan değerlerim falan çok düşüktü haliyle folik asit te kullanmadım bilmediğim için bunun bir etkisi var mıdır yoksa tamamen başka bir sebepten mi kaynaklanıyor. Bu haftalarda bebişi göremeyip sonradan gören anneler var mı yoksa işin sonu kürtaj mı 🙃
