yourpariah kızlar 37+3 oldum, 2 gündür temizlik yapıyorum biraz yoruldum. bugün karnımda inanılmaz bi sertleşme ve toplanma hissediyorum sürekli karnım taş gibi bu normal mi yoksa doğum öncesi bi belirti falan mı bi garip oldum
fgormez yourpariah yalancı sancı evet çok normal şu an benimde öyle hatta 37+5🐣doğum yaklaştığı için oluyor
rabiaerdemm yourpariah ben 33 haftalığım kaç gündür bendede var bu sertleşme ağrı acı daha çok erken benim için 🙄
zehea yourpariah bebek bi yerde toplanıyo sonra yavas yavas mı bırakıyor kendini böyle mi hissediyorsunz
yourpariah fgormez bende ara ara oluyordu ama ilk kez bugün tüm gün oldu özellikle 2-3 saattir sürekli sertlik ve toplanma hissediyorum 🥺
yourpariah rabiaerdemm çok sık oluyorsa doktoruna mutlaka bildir bence canım ben de yarın sorucam ama doğum haftasında sayılıyorum sanırım ben artık sağlıkla kucağımıza alırız inşallah
rabiaerdemm yourpariah evet sık sık oluyo bende gideceğim sizin zamanınız gelmiş benim için daha erken bakalım hayırlısı inşallah
yourpariah rabiaerdemm ya evet doğsa erken sayılmıyor heralde 37. haftadan sonra ama çok stres bastı ya iş ciddiye binince şaka gibi 2-3 hafta icinde doğurmus olucam en geçç🥲
yourpariah aysct ağrı sancı yok ama kaskatı hissediyorum karnımı ilk gebeliğim tam doğum sancısı nasıl oluyor bilmiyorumm