3boysmom pinaracer yani zor gibi ama bu bebeklerin sağı solu belli olmaz, nstye girdin mi hiç veya açıklık bakıldı mı
pinaracer 3boysmom nstdede kasılma yok,40 larda çatı kontrolü yapıldı kafası kanala girmiştii sende durum nedir
3boysmom pinaracer ben doğum yaptım balım ama yinede burda takılıyorum😂 ben ilk doğumumu 41.haftada yaptım hiç sancım açılmam yoktu. ikinci doğumum ikiz gebelikti 36.haftada doğurdum sancım nstde var diye