Kızlar adet gecikmem var 6 gün olacak bugünle birlikte dün kan vermiştim 1.0 çıktı beta bugün bir anda göğsümün ucuna bir sızı oldu önce sol göğsüme oldu bu aradan vakit geçince sonra sol göğsüme sızı oldu çok afedersiniz ama az önce WC’de peçete ile silince kahverengi leke gördüm biraz bekledim tekrardan silince kahverengi değil de böyle çok ince ince toz pembe kan gibi leke gördüm regl midir yoksa yerleşme olabilir mi çok heyecanlıyım umudumu tamamen kaybetmiştim kasık ağrım yok ama sanki böyle üşütmüş hissi gibi sırtımda bi ağrı var bu neden olur bir de 3.5 aylık evliyim yeni olduğu içinde olabilir mi lütfen bana bu konuda yardımcı olabilir misiniz kafam çok karıştı