sum3489 evet internette veya bazı yerlerde betaya göre hafta tahmini yapılıyor ama doktorlar hep betayla hafta öğrenilmez diyor, kafanın karışması normal o yüzden. mesela ikiz gebeliklerde beta yüksek olması lazım diye düşünülüyor hep ama ben ikizlerimi 30 betayla öğrenmiştim😂