Kızlar 30. Haftalık hamileyim ancak bebek karnımdan çıkacakmış gibi hissediyorum. Sürekli hareket halinde ve vuruşları çok sert. Hep sağ tarafımda hissediyorum sanki oraya saplanmış gibi karnımın o tarafı da çok sert. Karnım da sürekli aşağı yukarı atıyor. Yani ilk hamileliğim ama günde en 40-50 kez hareketlerini sert bir şekilde hissediyorum. Bu normal mi, sizin de öyle mi