mertunn
baharli
Aynen öyle, katılıyorum. Hiçbişey hissetmedim ben de ( o sebeple bile insan spinal ister bence 👌) sonradan bir ağırlık koyarlar üstüne, o varken anestezi yavaştan etkisini yitirmeye başladı, yavaş yavaş hissetmiştim 😊 ( aşırı ağrı ve baskı değildi yavaştan geldiği için belki de çok zorlamadı)