Havvateskan merhaba canım,bende Aydinda yaşıyorum ben orada Ender hanım vardı ona giderdim normalde kadın hastalıkları için,ama şimdi doğum izninde galiba,Sevgi hanıma gittim bi kez çok hart hurt bi kadın nazik değil.ama bu bi gözlem..sen istersen genede bi dene Sevgi hanım çok yaşlı ama haberin olsun..ben özele gidiyorum açıkçası gebelikte,devletteki doktorları tercih etmiyorum,yanlış anlama kötü olduklarından falan değil tamamen benim cinsligim☺☺