Kızlar iş göremezlik ödemesini doğumdan ne kadar süre sonra aldınız ? Tek seferde mi aldınız yoksa böldürdünüz mü ? Ben muhasebeciye ay ay yatırın demiştim. 36 da izne ayrıldım 39 da doğum yaptım. Şu an bebeğim 21 günlük. Hiç ödeme yapılmadı daha bana