Katree ben gittim ama muaneden çok memnun kalmadım herşey ayrı ayrı odada doktorun odasında ultrason Makinesi yok ultrason için başka odaya gidiyosun sıra bekliyosun tansiyon nabız istiyo onun için başka bir odaya yine aynı şekilde sıra bekle yaptır en sonda sonuç sırası alıp ultrason görüntüsünü doktora götürüyorsun ordada sıra bekliyosn tbi 😂 doğum yapılıyomuş ama yeni doğan ünitesi yok ve ne zaman açılacağı belli değilmiş