_Medine Bunun büyük paketjni aldım kizlar baya büyük sizce yanlışmi yaptık ilk gebelik kafama göre aldım bide dpend alcam napiyim
bbaskal _Medine Depend daha iyi ben bir hafta falan onu kullandım sonra normal regl pedi kullandım uzun olanlardan
tupbeybi _Medine bunu kullanmak zor ya. Depend ya da e bebekte Kotex Mom var yeni çıkmış lohusalar için
aybarssmomm Ben depend almıştım sadece yeterli oldu zaten çokta kullanmamıştım hastaneden çıkmadan önce normal ped takıp gitmiştim eve
_Medine aybarssmomm ya tabide gebe okulunda normal olursa depnd önermiyoruz dediler ben genede depende alcamda
Noyimommy _Medine bu idrar çekmeye odaklı olduğu için kanı çok iyi çekmeyebiliyor ben depend almıstım evde bir hafta felan kullanım çünkü ilk baslarda idrar kaçırıyordum sonrasında da ebebekteki lohusa pedine geçtim