Beklenen doğum tarihiniz ne zaman 😍
surpriz_anne 29 eylül:)
surpriz_anne Eylül dr ama daha belli değil 15+3 üm 😁
surpriz_anne 3 Kasım baya var
surpriz_anne 23 Eylül hayırlısıyla inşallah ☺️
haticeafsar benimde :))))) sat 23 aralık mı
haticeafsar benimde :) kaç haftalıksınız şuanda
surpriz_anne evetttt😅
haticeafsar benim sat normalde 13 aralık ama doktor 23 Aralıka çekti 🥰🥰
18 Eylül görünüyor ama sezeryan olduğu için eylülün ilk haftası olur diye düşünüyorum.
sibel3329 cinsiyet belli mi
zeynebzeyneb bugün 14+1 oldu 🥰🥰
zeynebzeyneb 14+1 deyim sizzzz
surpriz_anne 30 Eylül 🙏
surpriz_anne aa bizde aynıyız 🥹
surpriz_anne aynenn 14+1 😊 kaçıncı gebelik sizin
surpriz_anne 15 hazirann 😂
surpriz_anne sat 21 Aralık Eylül sonu ama zorunlu sezeryanım 15 Eylül falan gibi inşallah 🥰
surpriz_anne 14 eylül
Ayla53 evet biz 12+5 te net öğrendik. Bi oğlum var. 1 erkek daha geliyor
surpriz_anne 26 Eylül gözukuyor benm
zeynebzeyneb benim ilk 🥰🥰🥰 cinsiyeti öğrenebildiniz mi?