Ayseomer Merhaba annisler ,ikinci çocuğa hamile olup ,ona ihanet ediyor gibi hisseden gebelim depresyonu geçiren varmı
beyzzsenturkkk Ayseomer ilk 3 ay hissettim planlı olmasına rağmen ama sonra geçti su an çok heyecanlıyım aksine
Semilk05 Ayseomer hayır planlı bi gebelik diye mi bilmiyorum ama öle aman aman bi vicdan azabı vs yok sadece bazen bi düşünce geliyor geçiyor