zehrasf Arkadaşlar. Doğum yapalı 15 gün oldu. Vajinal doğum yaptım. Dikişlerim var. Dikişlerim hala iyileşmedi çok acı çekiyorum. Enfeksiyon olmuşum antibiyotiğe başladık. Ama hala bi iyileşme yok. Dikişlerimde açılma var. Bebeğime tam anlamıyla bakamıyorum. Nasıl iyileşicem benim gibi olan varmı aranızda
orhismommmmmm zehrasf bugün gebe okuluna gittim dıkişleri idrar yaparaken bile ıslatmayacaksın kuru tutacaksın peçeyle fln kurula dedi yoksa enfeksiyon olur iyileşmez dedi geçmiş olsun sana da
Gzmadymn zehrasf Her tuvaletten, duştan sonra iyice kurulayın,gerekirse fön tutun çok yüksek derecede olmadan,batikonla temizleyin,sık sık iç çamaşırı değişin, ağrıyorsa, şişlik varsa buz uygulayın.Geçmiş olsun 🌸
abdulhamit zehrasf ben kendimi tuvalet sonrası affedersiniz iyilesiene kadar su deydirmedim sadece peçete ile sildim bir sıkıntı olmamıştı suanki doğumum sezeryan oldu bende bunda tecrubesizim bakalım iyi bakmaya çalışıyorum kendime elimden geldiğince ilaçlar düzenli kullanıyorum sizinde iyi olur inşallah biran önce 🤲
miracsevim zehrasf ayy canım geçmiş olsun. benim önceki hamileliğimde çok dikiş yoktu ama olan bile çok can yakıyor. tuvaletini yaparken çişinle birlikte oraya ılık su dökerek yap ki yanma yapmasın. sonrasında bir bez ile hafif baskı yaparak kurula ve gazlı bez koy dudak aralarına o şekilde çok sıkı iç çamaşırı giyme ped falan takma. bunlar iltihaba sebep olur hava alması lazım.
1Ali zehrasf !< ben batikonlayıp biraz kurumasını bekliyordum 20günde dikişler düşmeye başladı 40ım çıkmadan hepsi düşmüştü bir dene istersen🥺
zehrasf @orhismommmmmm teşekkür ederim. Her tuvaletten sonra peçete ile kurulayıp üstüne fön makinasıyla da kuruladım
pengumommy Dikiş ıslaklık vs yoksa açık bırakmak da yaranın kurumasına neden olur gün içinde açık bırakmaya çalışın ne kadarda olsa nemli bir bolge