helin_a hollyymollyy benımde tek hoşuma gıdıyor ama oğlumda cıft ısım dıye oda tek kalmasın dedim kafam çok karıştı
bsya helin_a benim iki çocuğum da çift isimli hep birini kullandık o yüzden bunu direk tek isim koymayı düşünüyorum
momyflow helin_a nolcak ya benim kızım da iki isim şimdi ikinciye hamileyim tek ismi zor buldum bide ikinciyle kafayı karıştırmıyım diye tek isim koyucam valla😅🤓
mervekalkann helin_a Daha çok karışacak bu şekilde en iyisi eşiniz ile en beğendiğiniz ortak isimler çıkarıp kura çekmeniz 😅
momyflow helin_a banada tam tersi geliyo ya sanki böyle abisine ablasına uyumlu olsun diye tam anlamıyla beğendiğimiz isimi seçemiyoruz ben onu da saldım en sonunda ilk kızımın ismi Belis Su, bunu Alara koyacağız ne alaka mesela ama ben sevdim😅