merve588 ruyabrnn benim doktorum da istersen normal doguma donebiliriz normal ol dedi ama kronik hastalığımdan kaynakli bebegimi tehlikeye atmak istemiyorum bu sebebden sezaryen gene
ARYa143 tupbeybi bazı dr lar en az 2 yıl diyor, kısa sürede yapanlar var çünkü koşullara bağlı aslında
tupbeybi ruyabrnn ya doktor seçimi çok önemli. Benim doktorum her kontrolde anlatıyor konuşuyoruz. Kafam ve içim rahat
kvsr1603 alpanne3 112 kiloyla hamile kaldım ilk aylar 9 kilo verdim sonrasında da ssvd yapabilmek için dikkat ettim 6 aydan sonra zaten şekerde çıktı diyet yürüyüş en çokta haftada mutlaka 3 4 gün Leslie spor videosu yapıyordum evden çıkamadığımda
ruyabrnn kvsr1603 yaa maşallah . Özel de yaptınız değil mi devlet hastaneleri sanırım ilkine göre yol alıyor