fgormez mavikelebek54 boğaz ağrısına bir bardak ılık suya biraz tuz biraz zencefil karıştırıp gargara yapın bana fayda ediyor inşallah size de eder
happycat mavikelebek54 Ne yaptınız acaba? İyileşmenize fayda eden bir şey oldu mu? Ben de benzer durumdayım şu an.
mavikelebek54 fgormez teşekkür ederim ağrı yok gıcık ve kuru öksürük var. İlk gıcıklanmayla başladı dün hafif bugün artan öksürüğe döndü doğuma kadar geçmez diye korkuyorum
fgormez mavikelebek54 kuru öksürüğe biraz ılık su bi kaşık bal azıcık karabiber biraz zencefil karıştırıp yiyin kızımda da çok faydasını gördüm doğuma kadar atlatırsınız en az iki haftanız var erken gelmezse😊
fgormez mavikelebek54 oyy benimde sezaryen son günlerim 37+6 haftalığız🐣38 küsürde alıyorlar hemen toplanırsın inşallah
mavikelebek54 fgormez ya 5-6 gün var aramızda ☺️ sağlıkla kolaylıkla alalım inşallah kucağımıza evlatlarımızı 🌸 valla bütün tuşlara basıyorum inşallah düzelirim bi an önce 🥹
fgormez mavikelebek54 yarın randevum var gün verecek Dr um çok heyecanlıyım😍 amin sağlıkla kavuşalım hepimiz🐣