miracsevim hiç uğraşacak halim yoktu yapmadım ve pişman değilim. Başkalarını eğlendirmek için yorulup maddi anlamda zorlanmak gibi geliyo. Bebek ihtiyaçlarına para ayırmayı tercih ettim.
Ama yapsaydım eşimle küçük cup kek yerdim ve içinden çıkan renge göre anlardım. 2 kişilik bi olay sonuçta. Başkalarına gerek yok. Bebeğimize öyle bi anı olabilirdi.