iremmsenaaa 17 haftamdayım doktor bugün beyninde 0.6 cm kist olduğunu korkacak bir şey olmadığını ilerleyen zamanlarda geçeceğini söyledi bilgisi olan ??
tatlibiri iremmsenaaa çocukların beyni bizim gibi değil yenileniyor büyüyo oluşuyo vs onun için korkma geçiyor inşallah
cinderella iremmsenaaa o haftada bizde de vardı şuan 25 deyim çoktan geçmiş merak etmeyin anne karnında su birikintisi kist dedikleri şey dağılıp gidiyor
shrbnkrks Evet benim kızımda da o haftalarda kist var denildi hatta sizinkinden daha buyuktu 30. Haftalara girdigimde kaybolmustu korkulacak bir durum söz konusu değil kendinizi strese sokmayın🫶🏼
pnar2323 iremmsenaaa bana da dün doktor aynı şeyi söyledi ona ek bir bulgu görunmedigi için endişe verici bişey yok dedi inşallah geçer
sdkaaa Haftamda benim bebeğimde de kist var 21. Haftada detaylı ultrasona gittim başka anomali bir durum yoktu ve kist çok küçülmüştü korkulacak bir durum olmadığını söyledi doktor. Genelde bütün bebeklerde yok oluyormuş içinizi rahat tutun
silagezgin Kızlar ben 17 haftalık hamileyim Pazartesi doktora gittim ve beyinde kist bağırsak da parlaklık olduğunu ama çoğunlukla %90 geçtiğini söyledi başka hiç bir bulgu yok herşey normal böyle bişey başına gelen veya duydunuz mu