ARYa143
Bugün hemen başka doktora gittim Hem ultrason karından hem de vajinalden yaptı. rahimde küçük 5.5 milimetre kese göründü. Ancak doktor diyor ki hem iç hem de dış gebelik olabilir diyor yani iki kese olabilir diyor Nadir görülen bir durum bu diyor. Çünkü beta değeri 5340 bu kadar küçük kese için bu hormon fazla dedi. sol tüpünde yani sol yumurtalıkta 5 santim kist ve 28 milimetre sıvı var diyor. yarın sabah tekrar gel, hem tam kan sayımı istiyorum hem de beta istiyorum dedi. Şu anda dış gebelik de değil ama emin olmamız lazım dedi. Bir de, beta değerine göre biraz küçük kalmış kesen dedi. Çünkü normalde daha büyük olması lazım kesenin dedi.