hilall160 Kızlar bilkent şehir hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum memnun olanlar var mı Fatma hocanın hastasıyım
user99 hilall160 bende oraya gidiyorum ama maalesef perinatoloji de takipli olduğum için kim doğurtacak elif gül yapar eyiye gidiyorum hep asistanları var kendini görmek de nasip olmadı henüz 😂
sumus0638 hilall160 her muaynede oluyomu peki bende feyza hocaya gidiyorum ama sürekli yerinde baskası oluyor iki üç sefer feyza hocaya denk geldim
rabia06rabia hilall160 ben orda 2. Doğumu yaptım sezeryan oldum gayet iyiydi hemşiresi doktoru çok ilgilileri tek kişilik odada kaldım çok rahattı
_Ebrukaracan06_ Bilken hastanesinde doğum yaptım doktorlar ve özellikle asistanların çogu tersliyor lar ama odalar tertemiz ben kendi odamda doğum yaptım normal odaya şanslıysan tekli oluyor
_Ebrukaracan06_ sumus0638 kızım şuan 16.5 aylık orayı hep övüyorlar bende Etlik’de yapıcam evime yakın diye ama doktor heleki asistanlar çok bilmiş çok havalı kendilerini bir b.k sanıyorlar
sumus0638 _Ebrukaracan06_ etliktede hep kötü yorumlar var çevrem hiç memnun degıl benim düşük riskim var diye oraya gittim oraya devam ediyorum her seferinde farklı oluyo asistanlar doktorlar flam iyiside var kötüsüde bence
sumus0638 _Ebrukaracan06_ bilkent te doktordan doktora degısıyo bazısı güzel ilgileniyor bazısı başından savurmaya çalısıyo ama genel olarak ben memnunum bilknetten