sevvalinwonderland munevverr42 aynen canım çünkü hamilelikte parol dışında bir ağrı kesici bile vermiyorlar öyle majezik, arveles falan. bitki çayları yasak vs. bilmeden kullanma, aklında da acaba kalırsa mutlaka doktora git bi kan ver.
Nedbur munevverr42 Sağlık ocağında kan vermiştim dün beta 54 çıkmış bugün de özelde verdim bekliyorum
munevverr42 Ben hala olmadım ama üç gün önce erken gebelik testi yaptım evde negatif çıktı ,7 gün geçti inşallah geç döllenmedir🙏🏻
znnnr munevverr42 milletin 4. haftada beta değeri benim 6. haftamla aynı idi ben tahminen söylüyorum geç döllenme oldu ve ben muhtemelen adet gününde test yapsaydım bende de negatif çıkacaktı 400 lerdeydi beta 6. haftamda bizimki plansızdı bir gece korunmadık onun sonucu hamile kalmıştım
nurtkr munevverr42 benimde aynı şekilde. 5 gün geçti ama mide bulantım,halsizliğim var. Bugün test yaptım negatif çıktı
znnnr Miracle_1 iki hafta ben 6. haftamda öğrendim ama biz korunuyorduk korunmasız bir tek gün oldu o da ona denk gelmiş kısmet işte