Arkadaşlar bhcg artışıma en son pazar baktım 75 gördüm iyi bir artışla. Ancak cumadan beri açık kahverengi lekelenmelerim vardı dün progestana başlattı doktor ve bugün lekelenmeler azalarak bitti. Bu durumda kimyasal değildir diyebilir miyiz? Ya da bu şekilde toparladıktan sonra düşük olabilir mi günlerce lekelenme gelmesi aklıma takılıyor da