rossa982 Arkadaşlar takvime göre 4+6 yım adet gecikmesinden bir kaç gün sonra şiddetli kasık karın ağrım oldu bi kaç gün yürüyünce falan bide akıntım oluyordu bunlar olabilirmiş son bi kaç gündür hiç belirtim yok korkuyorum biraz yardımcı olur musun
ballim_dunya rossa982 normal bence canım burda okudum bi gün çok belirti yaşarsın diğer gün hiç belirti olmaz
Elfidanur rossa982 sen 6-7 ye gel gör belırtılerı o zaman 😂korkma Allah’ın ıznıyle bişey olmaz hayırlı olsun🥹♥️
rossa982 baharsst benim adet gecikmesinin ikinci günü beta 50 idi iki gün sonra 150 oldu sonra 5 gündür kan vermiyorum hala ama bi sıkıntı olsaydı anlar mıydım ki gebeliğimi öğrendiğimden beri hep bi korku var içimde
rossa982 leefamily benim adet gecikmesinin ikinci günü beta 50 idi iki gün sonra 150 oldu sonra 5 gündür kan vermiyorum hala ama bi sıkıntı olsaydı anlar mıydım ki gebeliğimi öğrendiğimden beri hep bi korku var içimde
leefamily rossa982 hepimizde öyle oluyor o korkular da çok normal, sen gönlünü ferah tut. Sağlıkla kucaklarımıza alalım yavrularımızı 🙏
rossa982 baharsst doktor kese görünmesi için betanın 1000 lerde olması lazım dedi bende gidemedim o yüzden
tortillam_ Yavrum zaten çok yeni belirtiler başlamamıştır bile. 6-7 haftadan sonra başlar. Belki hiç olmaz. İlk kızımda ağrı ne bilmezdim. Bu 2. Gebelik suan ilk aylar bunaltı göğüs hassasiyeti oldu. 15+1 im belirtiler iyice azaldı
ikincikezannelikmi rossa982 yoğun kanama şiddetli sancı vs olmadıktan sonra korkma bence 🌸 7-8 haftaya kadar sakince dua ederek beklemeye çalış derim, öncesinde ultrasona girince boşuna kese görünmedi kalp atışı duyulmadı diye en kötü senaryolarla korkabiliyor insan
rossa982 ikincikezannelikmi hiç kanamam olmadı sadece adetten bi kaç gün sonra 1 gün çok şiddetli karın kasık ağrım oldu baya karnım gerilip sertleşiyordu oda yürüyünce özellikle sonra kesildi acaba yerleşme falanmıydı bide tekrar beta vermeli miyim sizce
ikincikezannelikmi rossa982 içiniz rahat etmiyorsa strese girmektense verebilirsiniz bence 🌸 düzgün bir oranda arttıysa içiniz rahat eder daha sakin beklersiniz ultrason için.. hayırlı haberler olsunn