yeliz123tr Kızlar eşim varikosel ameliyatı olmuştu daha önce konu açmıştım burada bile bilir. Bu ay 3. Ayımız doluyor. Çok istiyorum 🙈 bu ay ümitlenmeli miyim???
vascenceloss yeliz123tr inşallah değerleri hızlıca toparlamıştır da pozitifi görürsünüz 🥹 biz de aynı yoldan geçtik 3. Ayda çok umutluydum olmayınca günlerce ağladım kendinizi her şeye hazırlayın Rabbim en kısa zamanda ve en kolay şekilde nasip etsin inşallah
yeliz123tr orhismommmmmm inşallah 🙏 aylardır hep hüsran.. bu ay ümitlenmek istiyorum. O yüzden yazdım belki aynı süreçlerden geçenler vardır diye
yeliz123tr vascenceloss inşallah size de nasip etsin bir an önce 🙏 sizin kaç ay oldu ameliyattan sonra
vascenceloss yeliz123tr Eylül 24te olduk sayı arttı ama hız düştü bu ay tüp bebeğe başlayacağız inşallah