ogretmenannecik Kızlaaar perşembe günü doğum yapacağım Allah’ın izniyle. Aşırı strese girdim. Korkuyorum ve içimde bi tedirginlik var. Benim için çok dua edin umarım pozitif bir doğum hikayesiyle dönerim aranıza
mimarhanim44 ogretmenannecik Allah kolaylık versin benim de 37 haftalık çok gerginim nasıl düşüneyim bilemiyorum 🤷🏻♀️
ogretmenannecik mimarhanim44 Ben de aşırı gerginim ve stresliyim ama korkunun faydası yok umarım kolaylıkla geçer 🥹
tugbatosun ogretmenannecik kaç haftalık oluyorsunuz acaba Banada yarın gün verecek büyük ihtimalle 36+6 yım bende heyecanlıyım 🥹
ogretmenannecik tugbatosun canım ben 39+4e gün aldım doktorum burda değildi çünkü onunla yapmak istedim doğumu normalde 38de alıyorlar daha kolay oluyor ben bu hafta baya zorlanıyorum artık
ozlozk ogretmenannecik ben de planlı sezeryan cumaya gün almıştım günlerdir korkusunu yaşıyordum ama bugün nişanım geldi saatlerdir sancı çekiyorum hala evdeyim Allah hepimize kolaylık versin 🙏🏻
ogretmenannecik ozlozk ayyy canımmm benim sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙏🏻 keşke gününü bekleseymiş bebiş acele etmiş 🙈 hastaneye gidecekmisin şuan ne durumdasın