Dün tahmini regl günümdü biraz şüphem var diye kan verdim negatif çıktı. Doktor 10. Güne kadar kontrol etmemi regl olmazsam tekrar kan vermemi söyledi. Az önce merakımdan predictor early yaptım eşim silik hayalet çizgi var diyor ben yok diyorum sizce var mı. Bu arada son ilişki üzerinden tam 11 gün geçti yani geç yumurtlamaysa bile anca o tarihlerde yakalamıştır diye düşünüyorum. Fotoğraflar 3 ve 10 dk içinde çekildi. 
