Merhaba arkadaşlar, tüp bebek donmuş transfer yapılacaktı bu ay bugün hazırlığa başlamak için gittim ancak estradiol (E2) hormonum 110 çıktı. Doktorum 50 nin altında olmadığı için transferi 1 adet dönemi erteledi. Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu bu süreçte ya da ben ne yapabilirim düşmesi için? Şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim🙏🙏