betltmcn Merhaba hanımlar Antep de yaşamıyorum ama doğumu Antep de yapacağım defa life hastanesinde manolya hanıma gittim ilk kez nasıl bir doktor sizce daha önce giden varsa yardımcı olabilir mi
sassolsobe22 betltmcn çok iyi ilkini ona gittim ikinci gebeliğim benim yine ona gittim ama mesafe uzak diye istemeye istemeye değiştirmek zorundayım kızımla zor oluyor gitmek
sassolsobe22 betltmcn hastane de çok çok iyiydi ben memnun kaldım daha önce giden tanıdıklarım da vardı
betltmcn inbb ben hiç duymadım liv biraz uzak olduğu için tercih etmedim biraz merkeze yakın bakıyorum
sassolsobe22 betltmcn yani ben ve yakınlarım hem hastane doğum sürecinden hem hocadan çok memnun kaldık umarım sizin için de o şekilde olur
yaseminerten nnbya38 2gebelik kaybım var bu doktorun ismini duydum birde ali özgür Ersoy hangisi tavsiye edersiniz
nnbya38 yaseminerten valla ben çok doktora gittim benimde kayıplarım vardı hiç bir doktor bana tüp bebek demedi en son dış gebelikte Abdullah hocaya gittim tüp bebek yapalım size dedi çok candan bir doktor tabi tayın dolayısıyla oradan ayrıldık gidemedik kendisine bi deneyin derim kadın doğumda olay hem bilgi hem ilgi bana göre
yaseminerten nnbya38 kesinlikle aslında doğal yoldan gebelik oluşuyor tüp bebek düşünmüyorum tabi tekrarlarsa doktor öyle uygun görürse o zaman düşünürüm sizin kayıplar sebebe bağlanamadı mı